11 Temmuz 2017 Salı

Pure Beauty CC Krem ve Oriflame Even Out CC Krem Karşılaştırması 

Merhaba arkadaşlar, bugün severek kullandığım Pure Beauty CC Krem'i ve 2 aydır kullandığım Oriflame Even Out CC Krem'i anlatmak istiyorum. Önce Pure Beauty ile başlamak istiyorum.


*Pure Beauty CC Krem

Ürünün her cc kremde olduğu gibi cilt tonu eşitleme ve cilde nem verme iddiası söz konusuydu. Ne kadar bunu gerçekleştirebildi dersek cilt tonunu eşitleme de oldukça başarılı bir ürün bence karma bir cilde sahip olduğum için nemlendirmesi bana yeterli geldi. Sadece beni üzen tek noktası biraz simli bir yapıya sahip mat bir görüntü için pudrayla desteklemek gerekiyor. Neredeyse her gün makyaj yapan biriyim ve fondöten kullandığımda anında sivilce çıkan bir cilde sahibim. Ama Pure Beauty CC Krem de bu sorunu yaşamadım. Bunun yanında fazla problemli bir cilde sahipseniz kapatıcılığını çok seveceğinizi sanmıyorum. Bende 2 rengi de var, açık tenliler için ivory ve biraz daha koyu olan natural. Elim de duruşlarını görebilirsiniz. 


Ürün Kore menşeili  yani tedavi edici özelliği var. Ciddi anlamda sivilce izlerimde ve güneş lekelerimde düzelme olduğunu söylemek isterim. Elbette 2-3 uygulamada düzelecek diye bir şey yok fakat kesinlikle farkı hissedeceksiniz.
 Ayrıca SPF30PA++ içeriyor. Yani çoğu cc krem sadece SPF koruması sağlarken Pure Beauty PA koruması da sağlamakta. SPF dediğimiz şey UVB ışınlarına karşı korumayı belirten ölçü faktörü olurken, PA ise UVA ışınlarına karşı koruma gücünü gösterir. Kısaca UVB ışınları güneş yanığı gibi sorunlara yol açarken UVA ışınları cildin yaşlanmasından sorumlu diyebiliriz. 
Toparlamak gerekirse cilt tonu eşitleme ve nemlendirme bakımından başarılı olan bu ürün, kapatıcılık yönünden biraz fazlasını isteyenler için yeterli olmayacak olsa da hafif ince bir yapıya sahip ve yaz aylarında kullanmaya gerçekten çok uygun diyebilirim. Ve elbette paraben ve alkol içermemesi de onu seçmekte kesinlikle bir etken.


*Oriflame Even Out CC Krem

Bu CC Krem'i katalog da indirime girdiğinde denemek için almıştım. Bendeki rengi light. Cilt tonumu eşitliyor ve kapatıcılığı benim için yeterliydi. Sivilce oluşumu gözlemlemedim. Nemlendirmesi de gayet iyi sürmeden önce nemlendiriciye gerek duymuyorsunuz. SPF20 koruma içeriyor. Bu da güneşten korunmak için günlük kullanımda yeterli olacaktır diye düşünüyorum. Çok parlak bir yapısı yok bu da yağlı ciltler için bir avantaj :)


Aynı zamanda ürün yeni lekelerin oluşumunu engellemeyi vaad ediyor. Henüz bu konudaki başarısını deneyecek kadar kullanamadım fakat kesinlikle kapatıcı özelliği sivilce yapmıyor diyebilirim. Dediğim gibi karma bir cilde sahibim bende bir kusma yada yağlandırma yapmadı. Bunun yanında pul pul bir görüntü de olmadı.

İki CC Kremi karşılaştırmak gerekirse;

➧Nemlendirme konusunda ikisi arasında çok bir fark görmüyorum.
➧Kapatıcılık yönünde Oriflame Even Out bir adım önde sanırım.
➧Simli bir yapıya sahip olduğu için karma ve yağlı ciltler Pure Beauty CC Krem'in üzerine pudra uygulamak zorunda kalabilir. 
➧Hafiflik açısından ise yokmuş gibi hissettiren Pure Beauty tercih edilebilir.
➧ Güneş koruması bence neredeyse aynı ama tabiki PA++ koruması olduğu için Pure Beauty burada da öne geçiriyor gibi :)

Genel olarak söylemek gerekirse daha günlük ve sorunsuz sivilcesiz günlerimde Pure Beauty kullanırken, daha cilt sorunları yaşadığım dönemlerde ve daha yoğun makyaj yaptığım günlerde Even Out kullanıyorum. Her ikisi de çok memnun kaldığım ve sevdiğim iki ürün. Ve fondöten kullanmak istemeyenler için harikalar. İlk yazımı böyle tamamlamak istiyorum umarım herkese yardımcı olur. 
İyi Günler :) 

4 yorum:

  1. Çok faydalı bilgiler teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. Gunlerdir hangisini alsam diye dusunuyordum bu yazi gercekten cok faydali oldu tesekkur ederim :) sanirim benim tercihim pure beauty olacak :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de oriflameyi severek kullanmıştım. Blogun hayırlı olsun. İzleyici kısmını oluşturduğunda abone olmak için geri döneceğim. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.Bende senin bloguna abone oldum. teşekkürler

      Sil