14 Temmuz 2017 Cuma

       GOSH SMOKEY EYES PALETTE

Aldığım için pişman olduğum bir far paletinden bahsedeceğim bugün sizlere. Alırken buğulu göz makyajı yapmayı hayal etmiştim. Ben alalı aylar oldu ama neredeyse kullanmadım gibi bir şey. 
Renkleri oldukça kullanışlı renkler. Her makyajın olmazsa olmaz renklerine sahipler. Ne simli ne de mat bir yapısı var ışıltılı bir duruşu var. 
Ama bu güzel özelliklerini ne yazık ki gösteremedi bana göre. Her far tozutur. Ama bu far biraz abartmış işi. Fırçaya gelen fardan fazlası tozuttuğu için boşa gidiyor resmen. Ne kadar kullanırsam kullanayım etkisini göstermiyor. Far bazı kullanınca bir nebze daha iyi fakat yine de elime sürdüğümde ki o güzel renkleri bir türlü göz kapaklarımda göremedim.



Elime sürdüğümde çok kullanışlı gelmişti renkler sizde fark edersiniz. Özellikle 02 Brown paletindeki ortadaki 2 renk gerçekten çok güzel ama göz kapaklarımda böyle güzel durmadı. Daha doğrusu yokmuş makyajını yansıtıyor sürüyorsunuz sürüyorsunuz ama yok! Oysa ışıltılı hali öyle güzeldi ki.
                           
Ayrıca gün sonunda kalıcılığı da tartışılır diyebilirim. Gratis de 45 tl civarı bir fiyatı var paletin. Elbette severek kullananlar vardır ben sevemeyenlerden biriyim malesef. Bir daha almayı da düşünmediğimi söylemeliyim.  Palet hakkında yorumlarım bu şekildeydi okuduğunuz için teşekkür ederim. 
Mutlu günler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder