12 Temmuz 2017 Çarşamba

    WET N WILD MAX FANATIC CAT EYE MASKARA 




Herkese Merhabalaarr :)
Bugün sizlere Wet N Wild'ın bu tatlı rimelini tanıtmak istiyorum. Ben Gratis indiriminde almıştım 10-11 lira civarı gibi bir fiyatı vardı. Normalde The Balm Whats Your Type Maskara kullanıyorum çok da memnun olduğum bir ürün fakat çok sıkılmıştım indirimdeyken deneyeyim dedim :)

Ürünün dış görünüşü bana çok ilgi çekici geldi. Rimelin fırçası sert yapılı fakat gözü acıtmıyor yada kirpikleri dökmüyor en azından ben böyle bir problem yaşamadım. Hem dolgunluk veriyor hem de kirpikleri baya uzatıyor. Fiyatına göre bu performansı beklemediğim bir ürün oldu.
Fırçanın bir tarafı kısa, kirpiklerin tamamına ulaşıyor ve tek tek ayırarak uzatıyor. Fırçanın  uzun olan tarafı ise dolgunluk ve hacim veriyor. Fırçanın siyahlığı güzel ve 2-3 kez uygulamaya rağmen kirpikleri birbirine yapıştırmıyor. Çoğumuz rimeli sürdüğümüzde verdiği hacmi beğenmeyip 2-3 kez uygularız ve sonuç olarak kirpiklerimiz birbirine yapışır ve topaklanma oluşur. Biraz dikkatli kullandığımda ben böyle bir sorunla karşılaşmadım. 
Bir rimelde en nefret ettiğim bir diğer unsur da kesinlikle gün sonunda gözaltlarımda rimel kalıntıları kalmasıydı. Bunu da kullandığım süre boyunca gözlemlemedim diyebilirim. Yıkamak için kirpiklerimi çok zorlamama gerek olmuyor. Makyaj temizleme suyu ve pamukla kolayla silinebilir. Silerken kirpiklerim dökülmedi.


Fiyatına göre çok iyi performans gösteren bir rimel en azından bir kere denenmeyi hak ettiğini düşünüyorum. Herkese iyi günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder